Lietuvoje 2014 m. birželio įsigaliojo naujieji Vartotojų teisių direktyvos (2011/83/ES) reikalavimai dėl vartotojų teisių apsaugos. Nauji reikalavimai taikomi perkant nuotolinės prekybos būdu:  t.y. internetu, telefonu, paštu, ir ne prekybai skirtose patalpose, pavyzdžiui, namuose, darbo vietose, pardavėjo organizuotoje ekskursijoje ar pristatyme kavinėje.

Susipažinti su naujausiais reikalavimais, reglamentuojančiais vartotojų teises, galite ČIA

*****

Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos, parfumerijos ar higienos prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimą reglamentuoja Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.

Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

*grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

*prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

*prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

*grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

*grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.